Τετάρτη 27 Οκτωβρίου 2010

Τεστ Ταχύτητας για την σύνδεση του internet

  Μαθησιακό Γεγονός 5


  Μέσω του speedtest μπορείτε να δείτε την ταχύτητα της adsl σύνδεσής σας!
Πρέπει απλά να πατήσετε το  Begin Test  και όλα γίνονται αυτόματα!

 

  Εμφανίζει το Download Speed το Upload Speed και το Ping.'Οπως επίσης πιο συγκεκριμένα σε πόσο χρόνο μπορουμε να κάνουμε upload αλλά και download ένα MP3 file 5MB ένα video clip 35MB ή μία ταινία 800MB!


Αυτό το γεγονός μάθησης ήταν κάτι πολύ σημαντικό για εμένα γιατί κάθε φορά αναρωτιόμουν γιατί η αναγραφόμενη ταχύτητα της σύνδεσής μου,μου φαίνεται ότι είναι διαφορετική από την πραγματική!!!!Δεν είχα μπει καν στον κόπο να ψάξω για αυτό στο internet παρά μόνο εμπιστευόμουν την εταιρία internet και τηλεφωνίας που χρησιμοποιούσα ότι όλα είναι καλά και απλά είναι η ιδέα μου....Μία μέρα που πραγματικά αγανάκτησα σκέφτηκα ότι δεν υπάρχει περίπτωση να μην υπάρχει κάτι στο internet για το πρόβλημα μου...άλλωστε πολλοί άνθρωποι έχουν προβλήματα στην σύνδεσή τους σαν και εμένα!έτσι για πρώτη φορά αντίκρισα αυτό το site και από τότε είδα τι πραγματικά παίζει...ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ : άλλαξα εταιρία τηλεφωνίας και internet! ;)

3 σχόλια: