Δευτέρα 15 Νοεμβρίου 2010

Εύκολη Εγκατάσταση Free Προγραμμάτων με ένα Click!

  Μαθησιακό Γεγονός 14

  Πρόσφατα έκανα format στο λαπτοπ μου βοηθούμενη από τις οδηγίες σε ένα post ενός συμφοιτητή μου!Μετά το format όμως έπρεπε να εγκαταστήσω ΟΛΕΣ τις εφαρμογές που είχα και πριν τις οποίες χρειαζόμουν οπωσδήποτε!Βέβαια η διαδικασία αυτή είναι πολύ βαρετή και χρονοβόρα έτσι  ορμώμενη  από τη διαδικασία μάθησης που έχω μπει τον τελευταίο καιρό ήμουν σίγουρη ότι κάτι θα υπάρχει για να με βοηθήσει να τελειώσω πιο γρήγορα!Έτσι ανακάλυψα το site www.freenew.net που περιέχει την εφαρμογή Freeapps η οποία κάνει το κατέβασμα των free εφαρμογών παιχνιδάκι!Η χρήση της εφαρμογής και περαιτέρω πληροφορίες βρίσκονται στο παρακάτω screencast

    

  Πραγματικά πιστεύω ότι έχω αρχίζει να λειτουργώ με τον "σωστό τρόπο" να μην θεωρώ τίποτα δεδομένο και να εξερευνώ συνέχεια νέους δρόμους πληροφόρησης με αποτέλεσμα να μαθαίνω πολλά πράγματα που σε άλλη περίπτωση ούτε θα σκεφτόμουν ότι υπάρχουν!Είμαι πολύ χαρούμενη που μου δόθηκε η ευκαιρία να μάθω πως να διευρύνω τους γνωστικούς μου ορίζοντες μέσω αυτού του μαθήματος!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου